"Grožis - baisi jėga, nėra žodžių tam apsakyti", - dainuoja Borisas Grebenščikovas. Žodžių turbūt yra, tik jų nemoku. Siaubingai žavus jausmas, kai nesugebėdamas atpasakoti euforijos, galiu tik palinksėti į taktą.
Kiekvienam šedevrui būtina žavi yda. Šiame geriausio visų laikų Vilniaus maratono reklamos klipo juodraštyje liko klaida, kurios nebeaptiks televizijos žiūrovai. Ar pastebėsite ją?
11 komentarų:
Dar nevyko maratonas, o jau geriausias....
Kol kas dar ne visų laikų geriausias maratonas, o tik klipas. Vis teigiamas ženklas.
Linksmas toks klipas, kokio ir reikia :-) O dėl klaidos: jei tai gramatinė - tai tarp 9 ir D reikia tarpo, o jei apie logikos klaidą: Užrašas FINIŠAS matomas bėgančiam į finiša, o žiūrovui, stovinčiam už finišo linijos, to užrašo nesimato paprastai... Nebent jis dvipusis... :-) Jau vaikščiojau po ofisą šiandien taip rankas iškėlęs - ruošiuosi maratonui.... :-)
Oho! Žiūriu, teks šedevrą iš esmės perfilmuot :) Turėjau galvoje kalbos klaidą, kurią lengva ištaisyti neliečiant vaizdinės medžiagos.
Vietoj EUFORIJAI reiktų sakyti EUFORIJA... :-) Taip? :-)
Ne. Jau šilčiau, bet ne.
Mano supratimu, finišo užrašas visada būna matomas finišuojančiam, o ne žiūrintiems jam priešais.
Superinis kadras is laidotuviu:) Dvasia primine Chumbawamba himna kazkuriam futbolo champui. Jega!
Klaida buvo PRAsibrovusi į šūkį "Euforija jį PRAbėgus išlieka ilgam!"
Nesuprantu šitos reklamos tikslo.
Nesuteikia ji nei prestižo renginiui nei tuo labiau šarmo.
Esamiems bėgikams patinka ? O naujus, dvejojančius dalyvauti ar skatina pamėgint ?
Čia vienas iš tų darbų, kai reklamos agentūra darbuojasi ne produkto-renginio labui, o tam kad paglostytų kliento ego.
Dabar jau galima pasakyti, kad tai tikrai geriausia visu laiku VM reklama - Maratone bego dukart daugiau dalyviu, dauguma ju - pirmasyk :)
Rašyti komentarą